fredag den 10. oktober 2008

Ting 23: Afrunding.

Så nåede vi vejs ende med 23 ting. Det er jo lige før det er helt vemodigt at skulle sige farvel til projektet! Det har da fyldt en del i det daglige arbejde, nogen uger mere end andre, men jeg synes det har været en god oplevelse at deltage. Nogen opgaver har været lidt svære, f.eks da vi skulle lære vores mp3-afspiller at kende, men det var nok fordi det var lidt teknisk! Andre opgaver kunne jeg så til gengæld gå lidt let henover, f. eks Facebook, fordi jeg havde brugt den i et stykke tid.

Det er svært at sige, hvilken opgave jeg har syntes bedst om, man har jo kunnet lære noget nyt i de fleste opgaver og det har været fint.

Jeg bruger en del af tingene f.eks e-boks, Wikipedia, Google Maps m.fl. Og så håber jeg at få brugt f.eks Picasa og podcasting noget mere.

Formen har været fin, jeg synes det har fungeret fint for mig. Kollegahjælp har ikke været noget problem, fordi jeg er så heldig, at "bo" ved siden af Tina!! Det kan selvfølgelig være Tina synes det har været lidt belastende...

Hvis der kommer en 23 ting+, er jeg klar igen!!

Hvis man vil synliggøre disse services, er det vel oplagt at lægge dem ud på bibliotekets hjemmeside og ellers nævne dem for vores brugere når lejligheden er der.

Alt i alt har det været en fornøjelse at deltage og nu ser jeg frem til at fejre afslutningen med de andre 23 ting deltagere!!!

Ingen kommentarer: