torsdag den 4. september 2008

Ting 18 ekalender + e-Boks

Endelig kom vi igang med 23 ting igen. Og så var der endda hele to opgaver i den 18. ting. De var til gengæld ikke særlig svære at lave, så det var helt fint.
Jeg kan godt se at e-kalenderen er et godt værktøj, især hvis man har mange eksterne samarbejdspartnere, hvilket jeg ikke ligefrem kan prale af!!Endvidere forudsætter det selvfølgelig, at de også er registreret. Så jeg tror bare jeg klarer mig med vores outlook-kalender, hvis det bliver nødvendigt.

E-boks derimod er noget vi alle får brug for på et eller andet tidspunkt, da der med tiden vil være flere og flere ting, der ikke bliver tilsendt pr. brev.

Det er rimelig nemt at åbne en e-boks. Jeg valgte at bestille Den fælles pinkode, selv om jeg har både netbank og Digital Signatur, idet de er bundet til min hjemme-pc. Pinkoden kom meget hurtigt og så var det en smal sag at blive oprettet. Samme dag som jeg havde oprettet min e-boks fik jeg post i den. Så det virker fint!!

Ingen kommentarer: